У Києві розроблено нову Комплексну Програму розвитку дорожно-транспортної мережі м.Києва до 2011 року. Двома роками раніше вже погодили Програму розвитку транспорту міста до 2020 року. Крім того, існує спеціальний том Генерального плану міста, присвячений транспорту. Необхідність створення такого документу здається необґрунтованою. Втім, заступник міського голови Денис Басс, що презентував цей документ, дотримується протилежної думки.
Згідно з розробленою Програмою, транспортну мережу міста грубо модернізують. Передусім модернізацію буде здійснено шляхом виносу автовокзалів і терміналів у приміські ліси й забудови звільнених від них ділянок. Крім того, «за компанію» забудують урочище Горбачиха в центрі міста й деякі ділянки приміського лісу. Інформацію про це було опубліковано в газеті Київради «Хрещатик» 28 вересня. Уже зараз у «Київземі» оформлюють документи на землевідведення по 10 га на кожному з шести в’їздів у столицю.
Очевидно, що поспішне створення нової «транспортної» програми – декорація, призначення якої – прикрити масштабні забудови, що їх планують здійснити в місті під маркою «Євро-2012». Громадськість Києва переконана, що європейська футбольна першість може стати підставою для знищення великої кількості цінних природних і історичних об’єктів. Головна причина цього – потужні закордонні інвестиції. Про наслідки ж, які надійдуть після завершення чемпіонату, ніхто наразі не думає.